Müügitingimused
Järgnevad tingimused kehtivad OÜ Saarakiri (edaspidi „müüja”) Interneti-poest aadressil saara.ee tellitud kaupade ostu-müügilepingute (edaspidi „leping”) kohta.
OSTMINE
Ostmiseks lisage soovitud toode ostukorvi.
Juhul, kui soovite näiteks mõnd lõnga osta rohkem, kui seda parasjagu laos on, ilmub täiendav kiri selle kohta, mitu toodet laos on. Kui toode on laost otsa lõppenud, siis on sellel märge „hetkel otsas“. Lõngade ostmisel tuleb arvestada võimalusega, et värvitoonid võivad erinevatel arvutiekraanidel paista erinevad.
Ostukorvi sisu näete, kui klõpsate üleval paremas nurgas asuvale nupule “Ostukorv”. Ostukorvis saab soovi korral muuta tellitavate kaupade kogust. Kui olete veendunud, et ostukorvis on just need tooted, mida osta tahate, klõpsake nuppu “Soorita ost”, süsteem suunab teid edasi tellimuse vormistamisele.
Täitke palun ilmuvad kontaktväljad enda andmetega tähelepanelikult, see on vajalik kauba viperusteta kohaletoimetamiseks. Valige Teile sobiv kauba kohaletoimetamise meetod, kui valite pakiautomaadi, siis lisage rippmenüüst ka teile sobiv automaat.
Viimasena valige “Makseviis” ning lõplikuks tellimuse kinnitamiseks vajutage nuppu “Esita tellimus”. Vastavalt makseviisile suunab süsteem teid ise edasi. Jälgige erkaanil olevaid õpetusi.
HINNAD JA MAKSMINE
E-poes olevad hinnad on eurodes ning sisaldavad kehtivat käibemaksu. Kauba hinnale lisandub kohaletoimetamise hind, mis sõltub valitud transpordiviisist. Kauba eest saab tasuda ettemaksuna sobiva pangalingi või Paypali vahendusel.
Arvega maksmine
Juhul kui makse ei ole laekunud Saarakiri OÜ arvele 14 päeva jooksul, siis tellimus tühistub automaatselt.
TELLIJA ÕIGUS TELLIMUSEST TAGANEDA
E-poest ostetud kaupadele kehtib 14-päevane tagastusõigus.
Kauba tagastamisega seonduvad postikulud kannab tellija. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ning originaalpakendis. Toote tagastamiseks tuleb esitada tagastamisteade e-mailile pood@saara.ee. Tagamisteates peavad olema kirjas kliendi nimi ja perekonnanimi, tellimuse number, tellimuse kuupäev ja tagastamise põhjus. Kui kauba tagastamise põhjuseks on kaubal esinevad puudused (näiteks valged lehed raamatus vms), siis vahetatakse kaup välja müüja kulul.
MÜÜJA ÕIGUS LEPINGUST TAGANEDA
Müüjal on õigus tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügilepingust taganeda, kui müüja vastava kauba varud on ammendunud.
RAHA TAGASTAMINE
Müüja tagastab tellijale lepingust taganemise korral kauba eest tasutud hinna viivitamata, hiljemalt aga 30 päeva jooksul alates lepingust taganemisest tellija osundatud pangakontole.
ISIKUANDMETE KASUTAMINE
Kõiki külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset teavet, mida kasutatakse vaid kauba edastamiseks ostjale.
LÕPPSÄTTED
Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest. Kokkuleppe mittesaavutamisel on tellijal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
Kõikvõimalikud küsimused on oodatud aadressil myyk@saara.ee
Ostu- ja tehniline abi telefonil 385 7188
KAUBA KÄTTETOIMETAMINE
Tellitud kaubad saadetakse tellijale vastavalt valitud tarneviisile. Kaubad saadetakse välja üldjuhul kahe tööpäeva jooksul arvestades tellimuse eest tasumise päevast.
Kliendil on kaubale võimalik järgi tulla ka Saarakiri OÜ kontorisse, tööpäevadel kell 9.00-17.00 Türil Vabriku tn 1.
Post24 pakiautomaat
Paki saatmiskulu on 3.60 EUR. Tellimust vormistades saad valida loetelust sobiva automaadi. Paki saabudes saadetakse Sinu mobiiltelefonile SMS teatega uksekood, millega saad automaadist paki kätte.
Itella Smartpost
Paki saatmiskulu on 2.99 EUR. Tellimust vormistades saad valida loetelust sobiva automaadi. Paki saabudes saadetakse Sinu mobiiltelefonile SMS teatega uksekood, millega saad automaadist paki kätte.
Omniva standardpakk
Paki saatmiskulu sõltub ostetavate kaupade kaalust. Paki saabudes saadetakse Sulle teade, mis teavitab paki jõudmisest postkontorisse.
Omniva kullerteenus
Kullerpaki puhul tuuakse pakk kliendile koju kätte. Kullertasu on olenemata ostetavate kaupade kaalust 7.99 EUR.
DPD Pickup pakiautomaadid ja pakipoed
DPD Pickup on jõudsalt laienev pakkide saatmise ja väljastamise võrgustik, mis hõlmab endas nii sisetingimustes olevaid pakipoode kui ka välitingimustes olevaid pakiautomaate ja pakiroboteid. Kõik DPD Pickup pakiautomaadid ja pakipoed asuvad lihtsasti ligipääsetavates kohtades.
Pakkide kättesaamine on kiire ja mugav! Kui pakk on jõudnud DPD Pickup pakipunkti, saab paki saaja teavituse SMS-sõnumi või e-kirja teel. Pakile saab järgi minna endale sobival ajal!
Pakk väljastatakse nii pakipoodides kui ka pakiautomaatides PIN-koodi alusel. Pakipoes vajadusel ka isikut tõendava dokumendi (pass, ID-kaart või juhiluba) alusel.
Pakki hoitakse DPD Pickup pakipunktis seitse kalendripäeva. Kolmandal hoiustamise päeval saadetakse saajale meeldetuletus ning seitsmendal päeval tagastatakse pakk saatjale.